خاطرات وقتی که زندگی می‌کردم

همه ما زندگی خود را با زندگی‌کردن شروع می‌کنیم ولی بعد مشغول همه چیز غیر از زندگی‌کردن می‌شویم

خاطرات وقتی که زندگی می‌کردم

همه ما زندگی خود را با زندگی‌کردن شروع می‌کنیم ولی بعد مشغول همه چیز غیر از زندگی‌کردن می‌شویم

همه ما زندگی خود را با زندگی‌کردن شروع می‌کنیم ولی بعد مشغول همه چیز غیر از زندگی‌کردن می‌شویم

آخرین مطالب

زیرآبی تو استخر

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۱۰ ب.ظ

تو استخر درست همونجایی که کم عمق به سمت عمیق میره، کف استخر مثل سُرسُره است، اگه حواست نباشه ممکنه سر بخوری بری پائین و این درست همون اتفاقی بود که برای من افتاد. وسط استخر سُر خوردم و رفتم زیر آب و با اینکه زیرآبی رفتنم خیلی خوب بود، غافلگیر شدم و نمیدونستم چیکار کنم. چند دفعه بالا و پائین شدم و تو همین حال تصمیم گرفتم برگردم به سمت پائین و شنای زیرآبی خودمو برم که یهو زیر آب دو تا پای دراز اومد به سمت من و مثل یه ماهی منو از زیر آب کشید بیرون. 

منو نجات داد ولی همیشه این فکر تو سرم موند که اگه کسی نبود، آیا مهارت زیرآبی رفتن منو نجات می‌داد یا نه .


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۱
حسین حایز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی