خاطرات وقتی که زندگی می‌کردم

همه ما زندگی خود را با زندگی‌کردن شروع می‌کنیم ولی بعد مشغول همه چیز غیر از زندگی‌کردن می‌شویم

خاطرات وقتی که زندگی می‌کردم

همه ما زندگی خود را با زندگی‌کردن شروع می‌کنیم ولی بعد مشغول همه چیز غیر از زندگی‌کردن می‌شویم

همه ما زندگی خود را با زندگی‌کردن شروع می‌کنیم ولی بعد مشغول همه چیز غیر از زندگی‌کردن می‌شویم

آخرین مطالب

حرفهای مهم

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱ ق.ظ

وقتی خیلی کوچیک بودم و آدمای بزرگو میدیدم پیش خودم فکر میکردم که اونا از اون بالا دنیا رو چه شکلی می بینن. همیشه دلم میخواست بزرگ بودم و میتونستم از همون ارتفاع بلند این پائین که خودم هستم رو ببینم. وقتی دو تا آدم بزرگ باهم حرف میزدن و من هیچی از حرفاشون نمی فهمیدم با خودم فکر میکردم که حتماً حرفاشون خیلی مهمه که نمیشه فهمید، و تو خیالم میدیدم که بزرگ شدم و ازاون بالا به بچه های کوچیک نگاه میکنم و حرفای مهم که کسی نمیفهمه میزنم. حالا بعد این همه سال تازه فهمیدم که خیلی از حرفای مردم واقعاً بی معنیه  و تعجب میکنم که بعد این همه سال اونا هنوز چیزایی میگن که من نمی فهمم. حالا به خودم شک کردم که نکنه عیب از منه .

شاید لازم باشه نگاه خودمو عوض کنم یا بی خیال فهمیدن آدما بشم .!!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۲
حسین حایز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی